مزایای چاپ و تبلیغ آگهی دیجیتال
رشد چاپ دیجیتال و به موازات آن، رشد رسانههای دیجیتال در مغازهها، تبلیغ در نقطه خرید را به دنیای مدرن انتقال میدهد. افزون بر این، از آنجا که تبلیغ در نقطه فروش اساساً یک بحث جذاب است بنابراین توجه به آن نسبت به گذشته بیشتر شده است. چاپ و تبلیغات | لوازم دیجیتال
چاپ دیجیتال در این عرصه به دلایل زیر یک راهحل مقتضی شناخته میشود:
۱- تبلیغات محلی
۲- قابلیت انطباق تبلیغ در نقطه خرید با زبانها و بازارهای محلی
۳- قابلیت سنجش و محک زدن بازار
آینده تبلیغ در نقطه خرید
سال گذشته شاهد ظهور راهحلهای دیجیتال رسانهای در فروشگاهها و خواربارفروشیهای بزرگ و نیز سایر فروشگاهها بودیم. آنها اغلب به دنبال تبلیغات از طریق صفحه نمایش (اسکرین) بودند. به عنوان مثال، سوپرمارکت tesco در انگلیس که یکی از بزرگترین سوپرمارکتهاست اعلام کرد که در شعبههایش از صد صفحه نمایش تلویزیونی استفاده خواهد کرد.
نتایج تبلیغات در نقطه خرید تاکنون حاکی از آن است که آرمهای منفرد تاکنون فروش خوبی داشتهاند و فروش خردهفروشان نیز از طریق تبلیغات در نقطه خرید تأمین میشود. اما در این مورد هنوز باید منتظر قضاوت ماند که آیا سرمایهگذاری سنگین در حوزه نصب صفحات نمایش و نیز هزینههای مرتبط با تولید محتوای تبلیغات پول صرف شده را باز میگردانند یا خیر؟
شرایط با در نظر گرفتن مقولات مرتبط با تولید محتوا برای این صفحات نمایش، پیچیدهتر هم میشود. پرسشهایی که در این زمینه به ذهن میرسد از این قرار است:
– آیا تبلیغات مبتنی بر صفحات نمایش میتوانند از سهم درآمدهای تبلیغاتی رسانههای بزرگ کم کنند؟
– آیا خردهفروشان در آینده خواهند توانست بر محتوایی که انتخاب میکنند کماکان مدیریت کنند؟
رشد جوهرافشانها در عرصه نقطه خرید الزاماً ادامه خواهد یافت. پای عوامل دیگری نیز در این جا در میان است. تردیدی در این امر نیست که هرچه میزان استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغ در فروشگاهها بیشتر شود، از میزان کاربرد ابزارهای سنتی تبلیغ کاسته خواهد شد و این امر به ابزارهای سنتی تبلیغ آسیب میزند.
به عنوان مثال، ابتکار فروشگاه آینده متعلق به گروه مترو، ابزارهای پیچیدهای را در زمینه تبلیغات فروشگاهی در راینبرگ آلمان به نمایش گذاشته است (www.futurestore.org) .
ابزارهای گروه مترو این نکته را نشان میدهد که ابزارهای تازه که آمیزهای از ابزارهای نمایش دیجیتال قیمتها، صفحات تاچکنترل بر روی قفسههای اجناس، کیوسکهای تعاملی مستقل و صفحات نمایش موسوم به پلاسما و یا امواج رادیویی برای شناسایی محصول (RFID) و یا برچسبهای الکترونیک و مشاوران الکترونیک برای خرید هستند (که دستگاهی است که بر روی چرخ دستی خرید نصب میشود و به مشتری در هنگام خرید مشورت میدهد) در خط مقدم تحولات نقطه خرید قرار گرفتهاند.
در کوتاهمدت این گمان وجود دارد که ابزارهای سنتی تبلیغ در یک حالت مسالمتآمیز با ابزارهای مدرن تبلیغ قرار گیرند و هر دو به همزیستی در حوزه رسانهای درون فروشگاهها ادامه دهند. اما عدهای معتقدند شانس گروه دوم تثبیت شده است و این باعث نمیشود که جمعی دیگر نیز پیشگویی خود دایر بر شانس بقای ابزارهای سنتی تبلیغ را نادیده بگیرند.
Benefits of digital printing and advertising banners
Parallel to the growth of digital printing , the growth of digital media stores, point of purchase advertising in the modern world to transmit . Moreover, since the point of sale advertising is basically a fascinating discussion therefore it is more than in the past . Print and advertising
Digital printing in this area is due to a known solution, as appropriate :
1 – Local Advertising
2 – ability to adapt to the language and point of purchase advertising in local markets
3 – Ability to assess and test the market
In the next ad buy
Last year saw the rise of digital media solutions and other retail stores and large Khvarbarfrvshyhay were. They often seek publicity through the screen ( screenshot ), respectively. For example , one of the largest UK supermarket tesco supermarket announced that it will use Shbhhaysh hundred television screen .
Results so far suggest that buy ads on the individual logos ever had good sales and retail sales through advertising at the point of purchase is provided .
Conditions considering the issues associated with producing content for these pages display becomes more complex . Questions that comes to mind in this regard is as follows :
– You can display ads based on advertising revenues contributed little to big media ?
– In the future, retailers will be able to choose the content that they continue to be managed ?
Jvhrafshanha growth in the realm of necessity to continue shopping . Here ‘s another factor in between. This is no doubt as to promote the use of digital tools in the shop , the more advertisers will decrease the amount of use of the traditional tools of the traditional tools of propaganda harms .
For example , the Metro Group’s Future Store Initiative , sophisticated tools in the field of advertising , in -store displays Raynbrg Germany (www.futurestore.org).
Metro Group means it represents a new tool that mixes digital display instrument prices, Tachkntrl plates on the shelves of goods, independent and interactive kiosks called plasma screens or radio waves used for product identification (RFID) tags and electronic or e consultants to purchase ( the device that is installed on the customer’s shopping cart during purchase is consulted ) have been at the forefront of developments in the point of purchase .
In short it is believed that the traditional tools of promoting a peaceful state , both to coexist with modern gadgets being touted in the media field stores carry . But some say the chances of the second group is established and it is not established that the group also predicted the chances of survival of the traditional tools advertise ignore .
Print ads and commercials, ads, free advertising, printed advertising banners, adverts Provincial included online advertising, internet advertising inserts, adverts advertising adverts telephone, digital ad insertion, ad insertion free, fast adverts, adverts city advertising inserts, local adverts, adverts guide