در برخورد با افراد مختلف در بازاریابی تبلیغات چه باید کرد؟
به پرسش اصلی بازگردیم. پرسش اصلی این بود که چطور از این پارادایم – شناخت نیازها و درک سلسله مراتبی بودن آن – برای آگاهی از آنچه در سر مشتریان میگذرد استفاده کنیم؟ برای درک این موضوع، بهتر است خود را جای مشتری بگذارید و به این بیندیشید که اگر شما به عنوان مشتری خواهان کالا یا خدمت مورد نظر بودید، چطور فکر کرده و چگونه عمل میکردید.
به طور مثال اگر خود را در جای مشتری بالقوه یک باشگاه بدنسازی قرار دهید چه چیزهایی انگیزه لازم را برای مراجعه و عضویت در این باشگاه به شما میدهد؟
هنگام بررسی برای عضویت در این باشگاه، توجه به هر یک از نکات زیر ممکن است انگیزه لازم را به شما بدهد .
انجام تمرینهای بدنسازی تا چه حدودی روی تغذیه و سلامت جسمی و روانی شما تاثیر میگذارد؟
داشتن آمادگی جسمانی تا چه حد توانایی شما را برای تامین امنیت خود در جامعه و دفاع شخصی افزایش میدهد؟
تناسب اندام تا چه حد بر جایگاه شما در جامعه و پذیرش در گروههای مختلف تاثیر میگذارد؟
چقدر تناسب اندام و آمادگی جسمانی بر نوع تفکر و طرز تلقی شما از خودتان تاثیر میگذارد؟
تا چه میزان داشتن تناسب اندام روی خودباوری شما اثر میگذارد؟
بیشتر مشتریان در ضمیر ناخودآگاه خود این پرسشها را از خود میپرسند، بدون آنکه آگاهانه در موردشان فکر کنند. بنابراین اگر آگاهانه به این پرسشها پاسخ دهید، میتوانید به بینش و آگاهی لازم از فرآیندی دست یابید که مشتریان هنگام خرید کالا یا خدمت در ذهن خود پردازش میکنند و در نهایت به آنها انگیزه لازم را برای خرید محصول میدهد. شناخت این فرآیند به شما کمک میکند تا روشهایی را به طور مشخص تعریف کنید که به وسیله آنها میشود توجه مشتریان را به محصول یا خدمت خود معطوف کرده و آنها را ترغیب به خرید کرد .
در صورتی که هنگام برنامهریزی برای انجام فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی برای محصول خود به پرسشهایی نظیر آنچه پیش از این مطرح شد توجه کرده و پاسخ دهید، آنگاه شما یک مزیت بازاریابی قابل لمس خواهید داشت، چرا که توانستهاید به پرسشهایی که در ضمیر ناخودآگاه مشتریان مطرح میشود پاسخ مناسب بدهید .
Dealing with different people in marketing and advertising , what should I do?
Back to the original question . The key question was how this paradigm – understanding the needs and understanding of the hierarchical nature – to be aware of what ‘s going on in the heads of consumers to use ? To understand this better , let your customer place and to think that you as the customer wants the product or service you are looking for , and how you were thinking about .
For example, if your potential client a Fitness put in place the necessary motivation to go and what you will membership in this club ?
When looking to join the club , according to any of the following may give you motivation .
To what extent the exercise fitness and nutrition affect your physical and mental health ?
Having a fitness to what extent your ability to secure their own community and defense increases ?
How much fitness on your position in society and influence the acceptance of different groups ?
What kind of fitness and the fitness influence your thinking and your attitude ?
Having fitness affects how your self-esteem ?
Most clients ask themselves these questions in your subconscious without consciously thinking about them . So you can make informed responses to these questions , you have the insight and knowledge of the process when buying goods or services reach the customer in mind and the process that they provide incentives to buy the product . Understanding this process will help you to clearly define the methods by which they have focused the attention of customers to the product or service they can to encourage the purchase .
If you plan to do marketing and advertising for your product to questions such as what was mentioned earlier in this Notice and leave a response, when you have you have a marketing advantage palpable because Tvansthayd to the questions posed customer subconscious give the right answer .
Advertise , advertising , free advertising sites, advertising , marketing, advertising , free advertising , free adverts , inserts advertising creative , free advertising inserts , inserts free ads , free advertising inserts , insert Free Advertising